Thursday 22 October 2009

Jokes 8

上班的不要笑太大聲!


建議: 上班累的時間再看喔……. 千萬別笑的太大聲 ^^
 
 
  期末考完後, 一位漂亮的女生走進了教授辦公室.
富有磁性的嗓音說: "老師, 我今天考得不好... 如果你給我及格我願為
你做任 何事情.." 教授眼睛一亮: "妳願為我做任何事情?"
她媚態萬千 地說著: "是的! 只要你要求, 我一定答應."
教授很興奮地叫 :"那麼! 給我用功讀書!!"

Hope you have a good laugh.

Stay tuned for another joke.

James Oh

No comments:

Post a Comment

HEARTY THANKS FOR YOUR VISIT

Please drop me an email should you have idea which can assist me to serve you better. Thank you in advance and seeing you again.

Hearty Welcome My Others Blogs

Followers

Blog Archive